Etický kodex ITY z.s.
Klient spolku ITY z.s. má právo:
- na přístup, který je založený na respektu a vzájemné důvěře;
- na diskrétnost a ochranu svého soukromí;
- být otevřeně informován o podmínkách a průběhu poskytovaných služeb;
- svobodně se rozhodovat, odmítnout službu nebo odstoupit od poskytované služby;
- na profesionální a nestrannou službu;
- podávat stížnosti, podněty a připomínky.
Práva a povinnosti členů a zaměstnanců spolku ITY z.s.:
- řídit se zákony a právními normami ČR a vnitřními předpisy spolku+;
- být ve svém vystupování vstřícný a přívětivý vůči klientům, přistupovat k nim s respektem a bez předsudků;
- zachovávat diskrétnost a mlčenlivost o všech informacích týkajících se klientů;
- vystupovat vůči klientovi otevřeně a poskytovat mu nestranné a nezávislé služby;
- nezneužít informace získané od klientů, nebo v souvislosti s činností spolku pro vlastní prospěch;
- zachovávat svou profesní nezávislost a profesionální objektivitu;
- svým jednáním vždy snažit naplňovat cíle spolku ITY z.s.;
- odmítnout klienta, pokud se domnívá, že by mu neposkytl kompetentní službu;
- odmítnout klienta, pokud se domnívá, že by se tím dostal do střetu zájmů;
- vyžádat si konzultaci či supervizi, pokud tak uzná za vhodné.
Vyřizování stížnosti
ke stažení předpis pro Vyřizování a přijímání stížnosti (dokument .pdf 369 kB)