Etický kodex ITY z.s.

Klient spolku ITY z.s. má právo:

  • Na přístup, který je založený na respektu a vzájemné důvěře,
  • na diskrétnost a ochranu svého soukromí,
  • být otevřeně informován o podmínkách a průběhu poskytovaných služeb,
  • odmítnout službu a odstoupit od poskytované služby,
  • na profesionální a nestrannou službu.

Práva a povinnosti členů a zaměstnanců spolku ITY z.s.:

  • řídit se zákony a právními normami ČR,
  • být ve svém vystupování vstřícný a přívětivý vůči klientům, přistupovat k nim s respektem a bez předsudků,
  • zachovávat diskrétnost a mlčenlivost o všech informacích týkajících se klientů,
  • vystupovat vůči klientovi otevřeně a poskytovat mu nestranné a nezávislé služby,
  • nezneužít informace získané od klientů, nebo v souvislosti s činností spolku pro vlastní prospěch,
  • zachovávat svou profesní nezávislost a profesionální objektivitu,
  • svým jednáním vždy snažit naplňovat cíle spolku ITY z.s,
  • odmítnout klienta, pokud se domnívá, že by mu neposkytl kompetentní službu,
  • odmítnout klienta, pokud se domnívá, že by se tím dostal do střetu zájmů,
  • vyžádat si konzultaci či supervizi, pokud tak uzná za vhodné.


 

Vyřizování stížnosti

ke stažení předpis pro Vyřizování a přijímání stížnosti (dokument .pdf 369 kB)